Przejdź do głównej treści

GTPartner

VTG Polska Warszawa

Kategoria: Firma tuningowa

Firma VTG powstała w 1997 roku.

Głównym celem świadczonych przez nas usług jest podnoszenie możliwości samochodów. Zajmujemy się zarówno delikatnymi modyfikacjami elektroniki (chiptuning) jak i kompleksowymi, modyfikacjami całego samochodu. Staramy się aby wszelkie wykonane przez nas modyfikacje podnosiły wartość użytkową samochodów. Poprawiamy komfort i bezpieczeństwo zapewniając lepszą dynamikę czy optymalnie dobierając zawieszenie i hamulce. Jesteśmy pionierami na polskim rynku, nie boimy się wyzwań stawianych nam przez naszych klientów. Jesteśmy w stanie przeprowadzić każdą modyfikację, która ma swoje logiczne uzasadnienie.


djembed 

 

Hamownia

Hamownia podwoziowa to przede wszystkim urządzenie diagnostyczne. Pozwala stwierdzić czy samochód posiada właściwą moc i moment obrotowy w całym zakresie obrotów. Dzięki użyciu hamowni możliwa jest dokładniejsza diagnostyka, bez konieczności prób drogowych. Jest to szczególnie przydatne przy diagnostyce samochodów turbodoładowanych, dzięki użyciu odpowiedniego obciążenia możliwe jest sprawdzenie działania układu sterującego doładowaniem. Zarówno w przypadku samochodów benzynowych jak i turbodiesli. O ile w przypadku serwisu i diagnostyki samochodu hamownia jest bardzo przydatnym narzędziem, tak przy modyfikacjach elektronicznych jest wręcz niezbędna. Strojenie na hamowni pozwala na precyzyjne ustawienie np. map zapłonu, paliwa albo doładowania w całym zakresie obrotów i obciążeń.



Nasza Hamownia 4x4

Posiadana przez nas hamownia jest urządzeniem typu Dyno Project 4WD - obciążeniowa hamownia podwoziowa do pomiaru mocy i momentu aut z napędem na jedną lub obydwie osie. Hamownia Dyno Project 4WD przeznaczona jest do kontroli i sprawdzania mocy samochodów w celach diagnostycznych, a szczególnie praktyczna jest w przypadku weryfikacji przeróbek tuningowych. Krótki czas pomiaru (opcja bezwładnościowa) gwarantuje nie przeciążanie silnika podczas pomiaru. Kontrolowany hamulcem tryb przyśpieszeniowy i tryb obciążeniowy ze stałymi obrotami dla różnych obciążeń, pozwala bardzo dokładnie dostroić elektroniczny układ sterowania silnikiem. Takie strojenie jest niezbędne przy zaawansowanych modyfikacjach.


Rejestrowane przez komputer diagramy pozwalają na odczytanie dokładnych przebiegów:

  • momentu obrotowego
  • mocy (zarówno na silniku jak i na kołach)
  • ciśnienia doładowania
  • składu spalin AFR
  • mocy strat przeniesienia napędu

Nasza hamownia pozwala na pomiar mocy do 1650 KM. Aby zapewnić właściwe, stabilne warunki pomiarów konieczne było przygotowanie odpowiedniego pomieszczenia. Najważniejszym aspektem jest odpowiednia wentylacja, zapewniająca wydajne odprowadzanie ciepła powstającego podczas pomiarów lub strojenia aut na hamowni. Za odpowiedni nadmuch odpowiada wysokowydajny wentylator umieszczony centralnie przed autem, natomiast odbiór ciepłego powietrza zapewniają 4 wyciągi sufitowe. Oczywiście nie mogło się obejść bez wyciągu spalin, który jest niezbędny by nie zanieczyszczać powietrza w pomieszczeniu.

Standardowo przy chiptuningu dokonujemy 2 pomiary na hamowni- pierwszy przed modyfikacją w celach sprawdzenia seryjnej mocy pojazdu oraz drugi po modyfikacji aby zweryfikować przyrost mocy oraz momentu obrotowego. Klient otrzymuje od nas wydruk z wykresem z obydwu pomiarów. Cena hamowni jest wliczona w cenę chiptuningu. Oczywiście można również sprawdzić moc w swoim aucie bez dokonywania jakichkolwiek modyfikacji. Cena za pojazd z napędem na jedną oś wynosi 200 PLN netto, w przypadku pojazdów z napędem na 4 koła jest to 250 PLN netto.Ponadto oferujemy możliwość wynajęcia hamowni na dowolną ilość godzin pracy w celach strojenia pojazdu.

Chiptuning tak
Tuning wizualny tak
Tuning techniczny tak
Stacja diagnostyczna tak
Przegląd rejestracyjny nie
Specjalizacja
  • Wszystkie marki aut
  • Motocykle

Lokalizacja

Dorodna 33, 03-195, Warszawa, Poland

Telefon: +48 22 811 82 47
Tel. kom.: +48 600 589 339
Strona www: www.vtg.pl
Email: nfo@vtg.pl

Komentarze