Ocena
Zaloguj się, aby dodać ocenę
Ferrari 458 Italia
Szczegóły postera
-
tuning:;po tuningu;
-
Rodzaj samochodu:Supercar
-
Rozmiar kół (cale):20
-
Numer rejestracyjny:DW5G005
-
sesja na torze:Nie
-
pojazd do wynajęcia:Nie
-
sesja w serwisie:Nie
-
sesja w salonie:Nie
-
Policja:Nie
-
Szerokość opon przód (mm):275
-
Szerokość opon tył (mm):315
-
Kolor nadwozia:biały
Prezentacja dla miłośników szybkiej i wyjątkowo głośnej motoryzacji. Ferrari 458 Italia w wyjątkowej wersji kolorystycznej. Jeśli masz pytanie o ten model, pisz śmiało. Auto na codzień można spotkać na wrocławskich i dolnośląskich drogach.
Auto wyposażone jest w:
- system kontroli trakcji F1-Trac
- dyferencjał o ograniczonym uślizgu, z prawie 100% blokadą rozdziału mocy
- węglowo-ceramiczne hamulce Brembo, które umożliwiają zatrzymanie auta jadącego z prędkością 100 km/h na dystansie 32,5 m (po puszczeniu pedału gazu następuje automatyczne zbliżenie klocków do tarczy zmniejszając tym samym czas od naciśnięcia pedału hamulca do zaciśnięcia się klocków)
- położony centralnie z tyłu 8-cylindrowy silnik z bezpośrednim wtryskiem
- jednostka ta rozwija moc 570 KM, osiąganą przy 9000 obr./min (127KM z 1 l pojemności), i moment 540 Nm przy 6000obr./min (80% wartości dostępne przy 3250 obr./ min)
- do przeniesienia napędu na tylną oś wykorzystywana będzie 7-stopniowa przekładnia dwusprzęgłowa firmy Getrag bezpośrednio stworzona do tego samochodu przez co charakteryzuje się bardziej sportową charakterystyką w stosunku do tradycyjnych skrzyń z dwoma sprzęgłami
- reflektory z technologią LED
- przednie wloty powietrza wyposażone w ruchome skrzydełka (technologia z F1, obecnie zakazana) zwiększające docisk w zależności od prędkości
- muskularne błotniki z wlotem powietrza które eliminuje tworzenie się ciśnienia w nadkolach samochodu
- okrągłe tylne światła LED
- trzy umieszczone centralnie chromowane końcówki rur wydechowych nawiązujące do F-40
Współrzędne geograficzne:
(51.1078852,17.0385376)
Wskazania lokalizacji mają charakter informacyjny i mogą być niedokładne.
Komentarze